Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podpora výuky grafiky v oblasti matte-paintingu
Vachuda, Tomáš ; Lustig, Stanislav (vedoucí práce) ; Prokýšek, Miloš (oponent)
NÁZEV: Podpora výuky grafiky v oblasti matte-paintingu AUTOR: Tomáš Vachuda KATEDRA (ÚSTAV): Katedra informačních technologií a technické výchovy VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Stanislav Lustig ABSTRAKT: Tato práce slouží nejen jako příručka pro zájemce o problematiku Matte paintingu, ale i jako obecný návod na docílení realistické fotomanipulace. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části popisuje náplň a samotnou podstatu této techniky. Přibližuje její historii a popisuje tradiční nástroje, které se při technice využívaly dříve a digitální nástroje, které se využívají nyní. Vysvětluje základní pravidla, díky jejichž dodržování lze dosáhnout fotorealistických výsledků. Praktická část se opírá o část teoretickou a předvede konkrétní a detailní postup, jehož výstupem bude profesionální fotomontáž. Hlavním cílem práce je přiblížení této techniky široké veřejnosti. Běžným lidem je tento pojem často neznámý, přestože se s jeho vizuální podobou setkáváme ve většině filmů či v reklamách. Praktická část v podobě tutorialu by měla sloužit jako výukový materiál, který čtenáře naučí nejen technice matte paintingu, ale i pokročilé manipulaci s daným grafickým softwarem. Práce je psána formou takovou, aby zaujala a poučila jak začátečníka, tak pokročilého, který se o tuto tematiku zajímá. KLÍČOVÁ...
Digitální malba jako specifická oblast počítačové grafiky
Vyhnánková, Iva ; Jeřábek, Tomáš (vedoucí práce) ; Štípek, Jiří (oponent)
NÁZEV: Digitální malba jako specifická oblast počítačové grafiky AUTOR: Iva Vyhnánková KATEDRA (ÚSTAV) Katedra informačních technologií a technické výchovy VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Tomáš Jeřábek ABSTRAKT: Digitální malba přináší do oboru umělecké tvorby nové možnosti nejen v podobě obecných výhod softwarů, jako je krok zpět a jednoduché opravy, ale i mnoho nových nástrojů, které mohou do určité míry simulovat některá tradiční média. Práce se postupně zabývá digitální malbou z pohledu jejích charakteristických vlastností, výhod a nevýhod oproti tradiční malbě a využití, následně řeší problematiku hardwarového a softwarového vybavení. V praktické části práce jsou představeny některé postupy nejen k napodobení tradičních technik, ale i k využití softwarových nástrojů k malbě technikami, které tradiční malba nenabízí. KLÍČOVÁ SLOVA: digitální malba, počítačové umění, grafický software, malba, kresba
Interaktivní hudba v počítačových hrách
Patras, Daniel ; KURZ, Ivan (vedoucí práce) ; IVANOVIČ, Marko (oponent)
Tato práce má za cíl popsat interaktivní hudbu v počítačových hrách a její vymezení oproti hudbě neinteraktivní. Práce popisuje funkci interaktivní hudby, její podstatu, historii, potenciál, terminologii a na vybraných příkladech ukazuje konkrétní využití různorodých technik interaktivní hudby v praxi.
Recyklační programy
ECO trend, s.r.o., Praha ; Durdil, Josef
Přílohová část B obsahuje: Příloha 3: Optimální recyklační program komodity elektrická a elektronická zařízení; Příloha 4: Optimální recyklační program komodity automobily. Příloha 5: Optimální recyklační program komodity textilie se zaměřením na koberce.
Recyklační programy
TiMa, Liberec ; DeWaRec, s.r.o., Praha ; CEMC - České ekologické manažerské centrum, Praha ; Vysoké učení technické, Fakulta podnikatelská, Brno ; Výzkumný ústav vodohospodářský T.G.Masaryka, Praha ; SLEEKO, Praha ; ENZO, Praha ; ECO trend, s.r.o., Praha ; Čepelka, Oldřich ; Beneš, David ; Vrbová, Martina ; Jurová, Marie ; Kotrčová, Jaroslava ; Vejnar, Pavel ; Jirkovská, Veronika ; Havránková, Věra ; Hrabina, David ; Bukáčová, Michaela ; Tylšar, Jan ; Keyzlarová, Lada ; Matějka, Jan ; Záveský, Marek ; Černík, Bohumil ; Kotoulová, Zdenka ; Durdil, Josef
Zpráva o řešení projektu shrnuje hlavní výsledky řešení výzkumného projektu. Celkové řešení lze rozdělit do šesti základních oblastí: 1. Metodika logistiky životního cyklu, návrh zásad designu pro recyklaci - DFR a případová studie zpracování environmentálního prohlášení o výrobku III. typu; 2. Prognózování vybraných komodit; 3. Vytvoření databáze recyklačních technologií; 4. Stanovení metodiky a základních ukazatelů pro hodnocení účinnosti recyklačních programů; 5. Optimální recyklační programy; 6. Vyhodnocení charakteristik materiálových e ekonomických toků komodity automobily.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.